Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Wycieczka do Krakowa

Treść

14 grudnia udaliśmy się na fascynującą wycieczkę organizowaną w ramach projektu  "Lekcje o Finansach". Rozpoczęliśmy naszą podróż od zwiedzania Wawelu, gdzie eksplorowaliśmy zamek i katedrę, zatapiając się w historii Polski. Następnie udaliśmy się do Muzeum Banku Polskiego – Krakowskiego Salonu Ekonomicznego, gdzie zgłębialiśmy tajniki finansów w kontekście polskim.

Po tej edukacyjnej wizycie ruszyliśmy na spacer historyczny po malowniczych uliczkach Krakowa. Rynek Krakowski zaskoczył nas swoim urokiem, a kiermasz Bożonarodzeniowy, który odbywał się na Rynku, dodatkowo wzbogacił nasze doświadczenie. Atmosfera świąt, bogato udekorowane stragany i aromaty tradycyjnych potraw stworzyły niezapomnianą atmosferę.

Cała wycieczka była nie tylko wyjątkowym kulturowym doświadczeniem, ale również integralną częścią projektu "Lekcje o Finansach". Dzięki temu mieliśmy okazję połączyć naukę z przyjemnością, zdobywając wiedzę na temat historii finansów w praktyczny i interesujący sposób. To niezapomniane przeżycie, które na pewno będzie miało długotrwałe znaczenie dla naszej grupy.